Full Metal Vest - dørene åbner kl. 18
12-04-2024 19:00

Full Metal Vest - dørene åbner kl. 18

IDASLET's forsanger er desværre blevet syg.

I stedet glæder vi os til at præsentere Stügg

Et rigtig godt, dansk bud på en stil med lige dele grind, attack og groove. Den tunge bund med ligeså tung og aggressiv vokal krydres med groovy omkvæd, stærke guitarsoloer og klasse breakdowns!

Stügg - vi glæder os!

TIDESTONE

Tidestone er et metalband dannet i 2016 i Albertslund af fire gymnasievenner. De har siden udgivet deres første EP, Unrivaled, i 2022, med deres første fuldlængde album godt på vej. De er inspireret af både melodisk dødsmetal og metalcore, og er klar til at træde ind på metalscenen med deres energiske og melodiske musik.

MYTHORIA

Mythoria er et ungt band med rødder fra vestegnen. De 5 gutter bestående af 2 brødrepar og en kær ven, stræber efter at levere en fantastisk og mindeværdig oplevelse for alle metal-elskere med deres melodiske og catchy tilgang til musikken. Med fængende passion for heavy metal, let krydret med klassisk powermetal og metalcore sound, giver Mythoria et godt mix af forskellige lydbilleder og leverer både tunge riffs, samt stærke melodiske hooks.