UDSOLGT
Elvis on my Mind - Brian Troy
17-05-2024 20:00

Elvis on my Mind - Brian Troy

Vi gentager succes'en! Efter et brag af en koncert for en udsolgt sal, har Brian Troy lovet at komme igen.

Elvis Aron Presley...! Et ikon for mennesker verden rundt.
Nu. mere end 40 år efter sin død er Elvis mere populær end nogensinde...! Elvis On My Mind hylder The King of Rock & Roll med et autentisk og mindeværdigt show der, i samspil med publikum, rekreerer Elvis’ musikalske karriere fra begyndelsen i 50’erne til slutningen i ’77.
I 2013 blev Brian Troy kåret som Skandinaviens bedste Elvis Tribute Artist (ETA). Brian var semifinalist i “Images Of The King 2017 - World Championship” og er dermed blandt de allerbedste i verden. I 2018 vandt Brian ”Best Vegas Elvis” i Wales, og ved Europamesterskabet i 2019 blev det til en flot 2. plads!
Han har ”the look”, ”the voice” og ”the moves”, og bakkes op af et yderst professionelt orkester, der i flere år har prydet den danske musikscene.