Den lille julekoncert med de store stemmer
15-12-2023 20:00

Den lille julekoncert med de store stemmer

Jakob Sveistrup og Jasmin Gabay synger julen ind
Julen er en helt særlig tid. Fyldt med traditioner, hvor særligt musikken genkalder minder og skaber juleglæde til alle aldre.

Oplev disse to fænomenale sangere synge sig gennem nogle af deres absolutte yndlingsjuleklassikkere!

De vil lufte både salmer, traditionelle julesange og ikke mindst fortolke nogle af deres største pop- og soul julefavoritter på både engelsk og dansk.

Gabay og Sveistrup har begge rødder i soul og Gospel musikken, så de komplementerer hinanden på en ret unik måde!

Med sig har de to solister deres guitarist og kapelmester Dennis Flacheberg, som vil gøre sit ypperste for at få de to stemmer til at smelte sammen i skøn forening.

De tre har et fælles ønske om at levere en hyggelig koncert, skabe glæde og smil samt lade lytteren slippe julestressen for en stund, puste ud og læne sig tilbage i sædet og blive underholdt.

Jakob Sveistrup – soulsanger fra Odense med begge ben plantet solidt på den danske musikscene. 5 albums i rygsækken, et hav af koncerter som solist med eget band samt eget pladeselskab. Vinder af det danske Meldodi Grand Prix i 2005.

Jasmin Gabay – sangerinde med en række egne udgivelser, som korpige for bl.a Patrick Dorgan, gæstesolist på Stig Rossens julekoncert, kendt fra DR’s Den Store Bagedyst og ikke mindst som influencer med +50000 følgere.

Dennis Flacheberg – guitarist og kapelmester med fingrene begravet dybt i den danske musikbranche. Han har bl.a. spillet/indspillet med Hjalmer, Back to Back, Johnny Logan, Joey Moe, L.I.G.A og mange andre.